Od eksluzywnego spotkania dla 5 VIPów, po imprezę masową gromadzącą tłumy. Firmom, agencjom reklamowym, instytucjom kultury i przedsiębiorcom – każdemu, kto w swojej strategii uwzględnia MARKETING WYDARZENIOWY – oferujemy outsourcingową usługę kompleksowej bądź częściowej organizacji eventów B2B i B2C. Działamy na terenie całej Polski. Od obsługi formalnej, przygotowania terenów i obiektów, doboru odpowiedniego zaplecza technicznego, zespołu specjalistów, po profesjonalny management. Działania integrujemy ze strategią komunikacji klienta.
Przykłady wydarzeń:
Jeśli wiesz, jaki cel chcesz osiągnąć, ale nie masz jeszcze konkretnego pomysłu na Twój event, możesz liczyć na koncepcyjne wsparcie naszego zespołu. W oparciu o brief zawierający Twoje oczekiwania i szacowany budżet, stworzymy kilka alternatywnych propozycji dotyczących tego, jak event może przebiegać, wyglądać, brzmieć… Jak będzie komunikowany, w jaki sposób wyeksponuje Twoją markę, jak pozytywnie zaskoczy uczestników.
Przykłady usług:
Twój dział marketingu z powodzeniem realizuje projekty eventowe, ale przydałoby im się wsparcie? Szybko rozeznajemy się w otwartych już projektach. Stajemy się częścią Twojego zespołu. Wnosimy nasze doświadczenie i kontakty. Ratujemy z opresji, odkręcamy popełnione błędy. Uzupełniamy formalności. Pomagamy dobrać odpowiednich podwykonawców.
Przykłady usług:
Niezależnie od tego czy wydarzenie organizujesz cyklicznie, czy po raz pierwszy, przyda Ci się by spojrzał na nie zewnętrzny specjalista. Trzeźwe oko konsultanta z pewnością znajdzie sposoby, by kolejne działania prowadzić bardziej efektywnie, z większym rozmachem, taniej. Nie zawsze chodzi o oszczędności. Czasem pojawia się dodatkowe źródło finansowania eventu. Podpowiadamy jak rozsądnie wydawać pieniądze przeznaczone na marketing wydarzeń. Ofertę consultingową kierujemy zarówno do klientów docelowych, jak i agencji PR, marketingowych i eventowych
Marketing wydarzeń obejmuje często zespół działań łączących się w jeden, obszerny projekt. W jego skład wchodzi zarówno produkcja centralnego wydarzenia, jak i mnóstwo otaczających event posunięć: pilnowanie deadlineów, zarządzanie podwykonawcami, wyznaczenie celów zespołowi projektowemu, usprawnianie komunikacji i przepływu informacji.
Jeśli szukasz osoby, która połączy wszystkie trybiki w jeden sprawnie działający mechanizm, skorzystaj z usług profesjonalnego Project Managera.
Jeśli potrzebujesz pomocy przy organizacji dowolnego wydarzenia – czy kompleksowej, czy dotyczącej wąskiego odcinka pracy – zachęcamy do kontaktu. Posiadamy różne modele elastycznej, ściśle dopasowanej do potrzeb klienta współpracy. Od modelu A-Z, w którym powierzasz nam wszystkie działania dotyczące eventu po tzw. „Piece of Cake”, czyli ten „kawałek tortu”, który chętnie oddasz w cudze ręce – ten wycinek pracy, który wygodniej jest Ci outsourceować.