The Big Thing - We Think Big | O Nas
21704
page-template-default,page,page-id-21704,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

By osiągnąć cel, trzeba działać. W zorganizowany sposób ogarniać chaos. Tak naszym zdaniem zyskuje się uznanie, wielkie pieniądze, zawodową satysfakcję. Konsekwentnie dążymy do celu, dbając, by w drodze nasze głowy pozostawały otwarte.

Mamy wypracowaną własną metodologię pracy przy realizacji celów klienta dotyczących eventów B2B i B2C. Potrafimy planować. Wykorzystywać potencjał ludzi, których zatrudniamy. Efektywnie tworzyć budżety. Dajemy klientom poczucie bezpieczeństwa, wywiązując się ze zleconych obowiązków w ustalonym czasie.

Działamy projektowo. Często zmieniamy środowisko pracy. Unikamy wtórności i wypalenia. Znamy specyfikę różnych środowisk pracy. Odnajdywaliśmy się zarówno w komunikacji z wydziałami promocji miast, festiwalami artystycznymi, międzynarodowymi agencjami marketingowymi, liderami różnych sektorów biznesowych. Z łatwością przyjmujemy zmiany – narzędzi pracy, systemów informatycznych, miejsc, z których przychodzi nam pracować.

Marek Kiwer

Producent współodpowiedzialny za sukcesy eventów Milka, Grupa Azoty, Oknoplast, TedX Kraków, Katowice Miasto Ogrodów, i wielu innych rozpoznawalnych brandów. Analityk i strateg, znawca branżowych taktyk i metodologii pracy. Event zaczyna tworzyć na ekranie komputera – w drzewach celów, projektach, multimedialnych wizualizacjach. Wierzy w eksperckie burze mózgów. Z wyprzedzeniem rozpoznaje „wąskie gardła” projektu, wie jak zaradzać problemom. Prywatnie kolekcjoner winyli i syntezatorów.

Paweł Kordyś

Doświadczony producent imprez, z ogromną wiedzą na temat rynku podwykonawców, atrakcji i technologii eventowych. Jego klientami stały się między innymi znane marki (Ferrero Rocher, Alior Bank, PKO BP, HP) i prestiżowe instytucje (Kancelaria Sejmu RP, Wojsko Polskie). Kreatywny i niezwykle konsekwentny. Jego eventy charakteryzuje spójność, jakość pomysłów i wyczucie tematyki. Dba o dobór każdego z elementów: od scenografii i materiałów multimedialnych, przez program, aż po stroje hostess gadżety czy giftpacki. Prywatnie kolekcjoner komiksów.